Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Thursday, April 07, 2005

ting, tang og Bed.Øk

jess....denne uka har vert flott...ei skikkelig Linda uke, tror eg må ringe folka på Folkeregisteret ein gang til og spør om pass og hvor mye det koster vis å bytte navn vis det går i gjennom og vis det er gratis så "peisa på!"
det var ting

så tang? ude på? nei ikkje så møye nei....jaja! men seriøst, er det unormalt og snakke til seg selv og til ting? eg ser det at når eg skal skru på PCen og må på do så kan eg godt trykke på knappen og si "sånn nå kan du stå her å skru deg på mens eg går på do" og det å snakke med seg selv blir jo som å tenke høyt, det er bare samfunnets normer som sier at det er "unormalt"
det var tang

så til den siste og verste biten Bed.Øk. dette faget Bedrifts Økonomi har de siste dagene (med litt hjelp av søvnproblemer og dårligmage) gitt meg en betydelig mengde hodepine...kan ikkje digge det, har utsatt et prosjekt som eg har hatt 5 uker på til nå siste uka og i morgen (fredag 8.4) så skal eg fremføre, heldigvis så jobber eg på gruppe med to flotte jenter som har gjort sin del og litt av min...så takk BO og Mette :D
men i morgen er DOMME DAG! så eg må sove nå...

natta vennen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home