Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Wednesday, August 25, 2004

Dikt om meg!

Time passes
By Leif Olav Støle

Time passes
Do what it takes
What ever you do
God will always come in the end

Time passes
Try to have fun
Love gives and takes
God will always come in the end

Time passes
Friendship is eternal
Friend comes and goes
God will always come in the end

Time passes
Get an education
Find your self a job
God will always come in the end

Time passes
Love is eternal to
The job I wanted is here
God will always come in the end

Time passes
Tired and old
Life has given me much
God thanks I am finally home


dette gjorde eg som en liten oppgave der vi skulle finne ut om oss selv! men er det bra nok? NEI for ei anna i klassen...hadde gjort litt meir, hadde tatt en ramme og finnet bilder av seg selv, og familien, hun hadde også funnet ut et par drømmer hun hadde...men det var sån som alle vil ha, reise og få seg en familie et stort hus og litt slikt...følte meg litt snøden som hadde skrevet noe, når hun "bare" gjorde det...det var sikkert meir tid, og slikt, men det var litt bra det hun hadde gjort...men nå må eg gjøre meir! snøden! liker ikkje å gjøre meir! uansett!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home