Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Sunday, October 17, 2004

Hesten....et dyr!

ja....som tittelen sier og dere alle forhåpentlig vis viste er hesten e dyr...men det ikkje fult så mange av dere viste var at i dag satte eg (Leif Olav Støle) på dette flotte dyret(som i dette tilfellet hetter Bestlill) ja....det var gøy...først gikk vi(tror det hetter noe annet...men eg husker ikkje) så trava vi...(jogge) så galloperte vi(springe)...det siste går fort! men ingrid måtte komme å ødelegge alt med å si at det var jo en sein gallop! dumingen!

ja men fortsatt....når du galloperer hopper du, og eg ridde i en sal med en stor knott framme, så det var litt av kroppen min eg var meir redd for en å dette av kan du godt si...men ingen tin skummelt skjedde slikt...

men det skummle var når eg galloperte(du humper MASSE når du galloperer) og sadelen begynte å gli svakt mot høyre og eg såg ei elv, og rekkna ut i hode mitt at vis det fortsatte som nå kom eg til å dette i elva...så eg tok sats med heile meg og hoppte! HA dy tror eg hopte av nå...nei mens eg humpte opp og ned med en helling til høyre og såg elve bredden i hvit øye(høres fint ut men som eg håper mange av dere vet så har ikkje elven noe øye!) så eg tar sats med heile kroppen(husk eg homper masse så eg sitter ikkje i ro å kan gjøre som eg vil med kroppen) og slenger meg mot venste og klarer å rette inn sadelen igjen før eg sier PPrrrrroo og drar i tøylene slik at Bestlill stopper og snur å rir tilbake til ingrid, med vondt i min høyre side etter at eg stramte den for hart når eg slengte meg opp!

sån alt i alt så var det gøy! noe alle burde prøve en gang...

1 Comments:

At Wednesday, April 20, 2005, Blogger ingrid said...

haha hehehehheheheh alle så ikkje har sitt leif olav ri...

d e rett å slett en opplevelse..

 

Post a Comment

<< Home