Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Monday, August 30, 2004

Tatto!

tattos!

en ting vi har snakket litt om! eg har fundert...eg vil ha en med et kors! det er mann! men så hvar det hvor eg skal ha denne tingen! og hvordan den skal se ut! det er jo et kors, men det er mange forskjellige!

Først ryggen: fordel blir ikkje strukket kommer ikkje på meir
Under armen: lett å vise fram, blir ikkje strukket, litt dumt når hendene går opp!
Overarmen: Kan bli strukket
Kassen: Kan bli strukket
Leggen: bare positivt som med ryggen
Penis: vondt, ikkje kult å vise fram, kan også komme feil vei vis du ser på noe fint!

sånn generelt så skal eg finne en feit og ha på ryggen eller leggen tror eg!

1 Comments:

At Monday, September 20, 2004, Blogger Pål Berge said...

Haha!! Takk for underholdningen.. Trengte å lese dette innlegget når jeg satt i engelsk-timen på skolen i dag!

 

Post a Comment

<< Home