Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Wednesday, August 25, 2004

Jobb

Eg har fått meg jobb....
det var lett! det fåregikk omtrent slik:
Pappa: har du planlagt noe i kveld?
Meg: Nei ikkje så eg kommer på...
Pappa: Okey, har du lyst på jobb da?
Meg: Ja, det har eg!

Så nå skal eg dele ut startspakker for lyse, til breiband! WEEE, eg skal gå og snakke med folk, på dørene, og gi de en pakke slik at de kan få internett, og eg tror eg tjener ganske greit på det! eg tror eg er ganske godt fornøyd...eg skal dele ut poser og få penger! og pappa hadde akuratt bestilt 200 eller 2000 nye pakker så eg har litt å gjøre fram over! eg kunne nesten se på det som en fast jobb!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home