Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Wednesday, August 25, 2004

Kjøretime nummer 1!

det var fett!

eg gikk fra skolen 20 min før eg skulle være der, kjente det i magen, prompa... det blei bedre, tihi...eg bare tulle, men eg kjente det i magen! så kom eg fram, det vra låst, etter 10 min venting kom det en bil kjørane! det er gamle tenshindojo treneren min Birger, det viste eg jo, han sitter på med ei som gikk kokk i fjor, snakte litt med henne...så kjørte birger ut av bryne, eg satt meg inn og kjørte rundt...vi snakte og hørte på musikk! det var koseligt! eg synes eg gjorde det ganske bra!

neste gang skal eg starte i bakker og rygge! så vet eg ikkje hva som er...men eg er klar som et egg til å få lappen nå!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home