Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Saturday, August 21, 2004

øvelseskjøre med mødre? NEI!

I dag skulle eg ned til stasjonen for å hente sykkelen som eg glemte låst der. Okey, eg kan kjøre ned! WEEE VILT happy der...så setter eg meg inn, rygger ut. kjører ned over, mamma sitter ved min side. vi hører på nyhetene, det er kjedeligt! så eg setter på CDen som står i bilen, Helmo Loti(eller noe)Goes Classic 3! opra er fint å kjøre til! så eg skal hoppe fram til sang nummer fire, mamma reagerer på at eg klikker vekk nyhetene og begynner å leke med CDspilleren samtidigt som eg håller på, eg blir iritert, tanker om å ikkje stille på den når hun kjører fra barndommen dukker fram i hode mitt! eg blir sint! eg trykker på knappene mens eg ser, hun har jo hendene i veien og snakker som en foss over at eg må se på veien og passe kjøringa mi! ja vel det blei litt ræva kjøring! men eg VIL høre på den sangen, og når eg klarer det skrur hun ned lyden(eg blir enda sintere) så eg skrur opp igjen, hun sier noe om at vis eg ikkje kan passe veien mens eg holder på så kan det bare være, hun skrur av! eg skrur på og skrur opp lyden, eg er iritert! MASSE iritert! eg sier hun kan la være å røre eg kjører og vis hun bare hadde latt være hadde det godt fint! også sier eg hva hun sa til meg for mange år siden om at hun ikkje må røre siden eg kjører og det er iriterende, hun rørte ikkje meir og eg hørte på musikk, også var eg framme! Akuratt når det begynte å bli gått å kjøre, eg stressa å kjørte! eg fårstår nå hvoror pappa kjører agresivt! han er stressa av ei som sitter ved siden og maser over at han må kjøre finere, passe på, BLA BLA BLA! KLIKK!

uansett! sumarum sumarum, pappa er best å kjøre med, han rører ikkje, han bare sitter der og snakker! det er kos!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home