Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Thursday, September 09, 2004

er guds perfekte skaperverk perfekt?

nå viser eg til kroppen som det perfekte! for vi er som alle vet skapt i hans bilde! men eg tror eg har funnet en feil! og den feilen er vis du driter en drit som er stor og hard, kan du få rift i endetarmen, dette fører til masse smerte, blod og generelt sett ikkje noe positivt!
Eineste som er nesten like dumt er blindtarmen og halebeinet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home