Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Monday, August 16, 2004

Ikkje så dum!

Nå er det gjort! gjorde det i går! var sikkert en 15-17 stykker og såg på! vi fikk ganske mye rå film(både som uredigert og med smerter i fjeset mitt!) vi holdte på i ca. en time med 2 kamera! så det er nesten 2 timer også har vi en del bilder som skal inn i filmen! satser på at det blir en god film, som eg kan vise til barnebarna mine, slik at de ser eg var en M-A-N-N når eg var yngre, og ikkje trengte alkohol eller tabeletter får å overleve litt smerte!
men sån generelt så var det nesten verdt det!

PLUSS:
Det var litt gøy!

Hadde ei god tid med venner!

Får en film!

Det er godt å kose med meg selv nå!

MINUS:
men de som gjorde det blir stilt under tvil! eg har flekker med hår på begge leggene og bare tatt to striper på høyre låret! og det var en som drog seint!

men bak knet gjorde masse vondt! ikkje voks det!

Det kan være litt varmt med varm voks!

drar du seint eller ikkje holder igjen er det lettere for at det blir litt hår igjen, og da må du gjøre det på den plassen en gang til! da blir du tør og sår!

men eg vil gjerne at folk som såg på bloger om det! og når filmen blir lagt ut, så vil eg legge link til siden!

PS: eg vet at det siste punktet på PLUSS kan se litt feil ut!

1 Comments:

At Monday, August 16, 2004, Blogger christian said...

MANN du liksom.Hår fjerning e d mest umanndiga du kan gjer.du bør skjemst.fy søren.d e ekkelt.

 

Post a Comment

<< Home