Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Saturday, July 17, 2004

DUM?!

ok...dette er da den første bloggen min! dennehandler om hvor dum du får et menneske...! eg er dum! i dag sa eg til GK "OK, vis eg ikkje har barbert leggene\beina på TenMisjon så skal du få vokse dem!" hvor dum kan du få en person fra en skala på 1 til 52?

jaja...så nå er det gjort! snart 18 år oppsamla bein hår skal bort...

2 Comments:

At Monday, July 19, 2004, Blogger Einar André said...

Neidå, du er ikke dum. Du har bare dine mørke øyeblikk. For eksempel når du finner du på noe så gjennomtenkt som å legge dette ut på nettet. hehe. Det kan bli festlig å se den eventuelle filmen som kommer fra dette.

P.S. Er villig til å betale for å få se den filmen.

 
At Tuesday, July 27, 2004, Blogger OC said...

hehe, æg glede mæg au:P blir sjef:)

 

Post a Comment

<< Home