Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Tuesday, August 12, 2008

Sykt

av en eller annen syk grunn. som passerte fort gjennom hodet mitt fant eg ut at eg skulle se på den gamle bloggen min, så eg leste om minner som nå er både 3 og 4 år gamle. gode tider med hester, hårløse bein, linda, dikt og tattoos. (masse gøy for deg som ikkje har lest det før og vil finne ut litt meir om meg)

Anyways. eg trykka meg da inn her og prøvde å få kontroll over dette gamle monsteret som spyr ut merkelige ting om meg vis du søker på navnet mitt. dette er nesten værre at framtidige elever finner en fjesboka mi! Men kontrollen ver borte. passordet sitter inne i hodet mitt...mailen har eg!

hva var da galt? jo da Google hadde kjøpt de opp så eg måtte bare overføre til en google konto. LETT!(etter 20 min med syting og frustrasjon).

Så nå er dette gamle monsteret oppe og går igjen.... kansje er denne bloggen alt. kansje kommer det noe meir fellende bevismateriale på meg når eg en gang står og venter ved perleporten. Uansett.... koseligt å være tilbake!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home