Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Tuesday, July 19, 2005

ting, tang og tid

nå er det 1,5 uke siden eg kom heim, tiden har godt fort og eg er glad eg er hjemme...
det har skjedd masse rart, eg har begynt å tenke på dype tema som kjærleik og slik, kommer ikkje fram til hva det æ være glad i ei jente egentlikt er, eg kan føle det men ikkje legge ord på det. det beste eg klarer er som en beste venn bare mye sterkere og på et annet nivå på alle måter pluss fysisk tiltrekkelse. men det holder liksom ikkje for det er meir. vis noen kan fortelle meg hva det er så si i fra!

Eg har fått utsettelse fra Millitæret så 21. august så sier eg fint ha det til bryne og flytter inn på grenland folkehøyskole, blir fett! reiseliv og rollespill....bare håpe det er 1 eller to uten om ingve odd og meg som har spilt før og at en av de er like god DM som Jens :)

eg har jobba og på fredag og lørdag så hadde eg fri, søndag spydde eg og mandag og tirsdag hadde eg fri, så eg har hengt med kompisser i 5 dager nå :) har fått et nytt sosial liv + eg har blitt frisk!

tror det er omtrent det som har skjed på ei og ei halv uke.... kommer ivertfall ikkje på meir! og vis noen vet hvordan du formulere "Å være glad i" når det kommer til det motsatte kjønn vær så grei og skriv en komentar med svaret i!

2 Comments:

At Tuesday, July 19, 2005, Blogger Tronny said...

Ah... De store spørsmål i livet! Kva er kjærleik? Kva er meiniga med livet, kva kom først? Høna eller egget? Kor mye får egentligt damer plass te i ei lita håndveske?

Med det å definera det å vær glad i ei jenta? Det e vanskeligt LeifO. Eg trur sjøl at det e flere måter å væra glad i någen.

Eg har skreve litt om ka eg meine i min egen blogg. Sjekk det ut om du vil ;)

 
At Wednesday, June 14, 2006, Anonymous Anonymous said...

Hei:) Så du skrev at du skulle begynne på grenland folkehøyskole, så da lurte jeg på hvordan reiselivslinja var?..har også tenkt til å begynne der..

 

Post a Comment

<< Home