Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Friday, April 08, 2005

stramme, små frekke og litt eldre

Eg sitter med Emil Hora her på rommet mitt...han vi satt og snakte om bilen hans og høytalere...så fant han ut at han likte ting som var stramme, små frekke og litt eldre! jenter, biler, motorer...ja sjenerelt sett...kan jo ikkje si meg uenig...men eldre?

jaja...emil er jo rar

men eg vet ikkje hva eg skal skrive, måtte bare skrive det at emil likte ting stramme, små frekke og litt eldre

3 Comments:

At Wednesday, April 20, 2005, Blogger ingrid said...

eg trudde d va me jente så likte ting litt eldre?

jaja kan jo sjå for meg deg me ei 30 år gammale dama leif olav...si du bler togen for å vær 30 av å t så hadde sikkert ingen lagt merke t aldersforskjellen :P

 
At Thursday, April 21, 2005, Blogger Leif Olav said...

det var emil som likte de litt eldre...eg liker de yngre eg! og det burde jo du vite..

 
At Thursday, April 21, 2005, Blogger ingrid said...

hehe d e bare unnsjulninga du komme me hehe.. å d e fortid.. :P
nåtid e leif olav + ei på 30 :D iallfall hadde ge sunns d hadde våre litt festligt hehe :P

 

Post a Comment

<< Home