Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Tuesday, June 07, 2005

Skole Kongepark og sommerferie

Jess.ø..så har det godt alt for lang tid siden sist eg skreiv men det gjør ingen ting, bedre sent en aldri!

og som noen av dere litt meir begava sikkert har forstått skal denne bloggen handle om 3 ting; Skole, Kongeparken og Sommererie(SKS).

La oss ta det første først; Skole. Jada...skolen er en fin ting, som ikkje er ferdig før 21 juni og nå er det PPD eksamen denne uka og praksis neste uke, ikkje sånn kjempe kult men eg jobber med Carlos så da går ting brille fint(PS Frode skal få briller). Uten om det så står eg i alle fag håper eg står på begge norsk eksamenene kom ikkje opp i 1 til skriftlig fag(gla gla GLA!) men kan fortsatt komme opp i muntlig...eg har en sterk følelse av at vi ikkje kommer opp i Norsk eller Engelsk...eg er sikrere på Engelsk en norsk men eg håper vi ikkje kommer opp i noe! eller alle de andre horene kan komme opp så lenge eg slipper!

så kongeparken. jo dette er her eg harr fått meg sommer jobb...eg står og pusher burgere, eller lager burgere...men det eg gjør mest er å stå og snakke med alle de koselige folka eg jobber med! sjæfs kara heile gjengen! kunne ikkje fått bedre arbeidskoleger uansett hvor eg leita. så selv om lønna er bæsj så gjør eg opp for det med sosialt på jobb(eg overdriver litt nå for det er VILT stress au någen gonge!) men eg har noen sjefer som er dumme og har funnet ut at "Olav"(med engelsk aksang) kan grille burgere så eg får lov til å stå aleine ute en plass og grille...WOHOO

Sommerferie...det eg har gleda meg mest til heile året...skal til hellas og jobbe i kongeparken også skal eg også på RR-landsleir...blir skam fett...men noe eg synes er litt dumt er at alle de feite horene som kaller seg venner av meg og går på Bryne VGS allerede har fått sommererie de må bare kansje tilbake et par dager for eksamen og slikt...men eg må gå på skolen...HORE! men men, neste år begynner ferien min 14 mai, det blir en LANG sommererie...eg gleder meg til eg er ferdig på folkehøyskolen neste år.

men eg må kjøre og hente mamma på jobben så me ser!

1 Comments:

At Wednesday, June 08, 2005, Blogger Janne said...

Hellu!!!
Lenge si sist, hehe, kom øve bloggen din å såg kongeparken, hehe, måtte bara kommentera d litt, hehe!!!! Gidd å jobb dr, hehe, æ jo pisse lønn åsså gøøøøørrrr, james å dai bara mase, haile vaien, hehe, mn mn, sant nk, d æ wilt sosialt, adle folkå æ wiilt kozelige, hehe, mn mn, du må ik brenna for manjen burgara, hehe...
du får koza dg i kongeparken i sommar, å ha en elles gudd færi, hehe.... ;)

M snakkis.....

 

Post a Comment

<< Home