Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Tuesday, June 14, 2005

MP

nå har vi fått bevist det...eg er akuratt mann nokk til å komme inn på MP, de i klassen sa: "kom du inn? Gratulera" så den 10.1.2006 skal eg til gardemoen på Treningsleir(hetter egentlikt Forsvarets Militærpoliti Skole) så dette gleder eg meg til...eineste problemet er at rundt de tider...eller meir bestemt resten av det halvåret går eg på folkehøyskole også...så eg må ta en av tingene, og eg tror det blir folkehøyskolen, militæret kommer seinere...må bare sende en søknad om utsetelse :(

men men...uansett... vis eg ikkje får utsettelse begynner eg ikkje på skolen og da har eg et halvt år fri :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home