Leif`s blog

du har nå kommet til Leif Olav/Leif/Linda/Feiden/Leiforen sin blogg her skriver eg ned tanker og ting som skjer i hode mitt og livet mitt, og vis du lurer på om eg faktisk er så galen som det hørres ut som så nja... noe annet som er viktigt å få med seg et at vis du føler deg mobba/krenka av noe som står her så trenger du ikkje det. eg er glad i alle!

Wednesday, June 15, 2005

eksamen

jess....så va dei deilige tiene her...muntlig eksamen...ALLE VK2 klasser på Time kom opp i noe, enten skriftlig eller muntlig, og siden eg ikkje kom opp i skriftlig så viste eg vel egentlikt at muntligen kom(pluss litt inside info.) uansett...eg hadde en sterk mistanke om at vi ikkje kom opp i engelsk, så det var naturfag(hamburger som ståle kalla det) eller norsk(gulrot)...eg ville opp i naturfag for da hadde eg sluppet og lest så mye men eg måtte ha forsvart en 5er og eg tviler på at eg hadde klart det. mens i norsken så må eg forsvare en 3er, og det burde eg klare. men det tar litt meir tid å lese.

nå lurer du sikkert VILT på kæ hamburger og gulrot hadde med dette å gjøre og det skal eg si deg. for naturfagen(eller hamburgeren) er lettere og eg hadde fått meir fritid til å henge med venner, akuratt som en hamburger god og fristende, men eg hadde fått en dårligere karakter akuratt som hamburgeren så får eg masse fett i blodårene mine også tettes de igjen og eg dør en langsom og smertefull død. men norsken(gulrota) er hardt arbeid og lite gøy, akuratt som en ukort og hard gulrot. men igjen så har eg en mulighet til å kansje få en bedre karakter en 3, eg får de rette vitaminene og krefter og en metthetsfølelse som varer for eg har 6 karakterer i norsk og er kvalmen av all norsken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home